İçeriğe geç

181 E Ne Şikayet Edilir

181 şikayet edince ne olur?

Şikayetçi anonim kalmak istese bile, şikayeti Alo 181 müşteri hizmetleri temsilcisi tarafından kayıt altına alınacaktır. Herhangi bir şikayet daha sonra ilgili CCSIDB departmanına iletilecektir. Şikayetler, alındığı tarihten itibaren üç (3) iş günü içinde kayıt altına alınacaktır.

Alo 181 ne için kullanılır?

Hafta içi her gün 08:00 ile akşam 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayarak; görevli personel yardımıyla Tapu Müdürlüğü’nde işiniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro hakkında bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

Alo 181 işe yarıyor mu?

Riskli yapılar, risk alanları ve rezerv alanlar hakkında bilgi veren ALO 181 Danışma Hattı, aynı zamanda yeniden yapılandırma sürecinde ortaya çıkan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesi ve çözüm aranması amacıyla da kullanılabiliyor.

184 şikayet edince ne olur?

Türkiye’nin her yerinden Alo 184 SABİM’i arayan herkes; Sağlık Bakanlığı tarafından sıcak ve güler yüzlü bir sesle karşılanacak, ilettiği her soru veya sorunun Bakanlığımız tarafından empatiyle karşılanacağını ve en hızlı şekilde çözüme kavuşturulacağını deneyimleyecektir.

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

İhbar ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince, sosyal güvenlik müfettişleri ve soruşturmayı yürüten kurum yetkilileri tarafından isminiz gizli tutulacak ve ifşa edilmeyecektir.

Şikâyet ettikten sonra ne olur?

Cumhuriyet savcılığı, ihbar veya şikâyetçinin beyanına dayanarak, suçlamanın bir suç olduğu sonucuna varırsa, derhal bir soruşturma başlatır. Soruşturma sırasında deliller toplanır. Tanıklar sorgulanır, deliller elde edilir veya bilirkişi raporları düzenlenir ve ilgili makamlara tutuklama emri çıkarılarak iddianın doğruluğu kontrol edilir.

181 görevi nedir?

Vatandaşlar, kentsel gelişim ve çevre ile ilgili şikayet ve bildirimlerini ALO 181 çağrı merkezine iletebilirler. ALO 181 çağrı merkezi 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

İşyeri nereye şikayet edilir?

Çalıştığınız kurum size karşı iş kanununu ihlal ediyorsa Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170’e veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüklerine şikâyette bulunabilirsiniz.

181 ne yapar?

Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızdan gelen bildirimler ve şikayetler telefon operatörleri tarafından il müdürlüğümüze, telefonla SMS yoluyla veya sistem üzerinden anlık bildirimler gönderilerek iletilmektedir. Bildirimler ve/veya şikayetler en geç on beş gün içerisinde sonuçlandırılmaktadır.

181 kime ait?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Belediyeye şikayet nasıl yapılır?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, vatandaşlarla birebir iletişim kurmak amacıyla 2013 yılında Alo 181 çağrı merkezini hizmete açtı. Bakanlığımız, yaşam kalitesini ve insan-çevre ilişkisini iyileştirme ilkesi olan Çevre ve Şehircilik Vizyonu 2023 çerçevesinde vatandaşlara Alo 181 aracılığıyla 7/24 hizmet sağlıyor.

CİMER’e şikayet edince ne olur?

CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e yapılan şikayet başvuruları ilgili kamu kuruluşuna iletilir ve bu kuruluş tarafından incelenir. Başvuru sahibine başvurunun sonucu bildirilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde işleme alınır.

174 neyin numarası?

Tüketicilerin gıda güvenliği ile ilgili her türlü ihbar ve şikâyetlerini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmeleri, iletişimin tek merkezden yönetilebilmesi, tüketiciye en kısa sürede dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde ALO174 Gıda Hattı hizmete açıldı.

170 şikayet edince ne olur?

İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlardan gelen raporlara dayanarak denetlenir. Denetleme sonucunda müfettişler cezai yaptırımlar uygular. İşverenler ve çalışanları, OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanırken İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’na uymakla yasal olarak yükümlüdür.

Polise şikayet edildiğimi nasıl anlarım?

Polise ihbar edilip edilmediğimi nasıl öğrenebilirim? Bulunduğunuz şehirdeki veya hakkınızda ihbar yapıldığına inandığınız yerdeki mahkemeye gidebilir ve “Cumhuriyet Savcılığı Vatandaş Bilgilendirme” gişesine gidebilirsiniz. Orada, Cumhuriyet Savcılığı’nın sizin hakkınızdaki dosyalarını öğrenebilir ve kimliğinizi gönderebilirsiniz.

Çevre Şehircilik Bakanlığına neler şikayet edilir?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve ihbarlarını Alo 181’e iletebiliyor.

Şikayet çekilirse ne olur?

Bildirilen suçlarda, savcılık şikayet yapıldıktan sonra soruşturma başlatır. Şikayet geri çekilirse, soruşturma ve dava kapatılır. Geri çekilen şikayet sicile kaydedilir mi? Suç mahkumiyetini iptal eden şikayeti geri çekme kararı, ceza siciline kaydedilir.

Savcılığa şikayet edilen kişiye ne olur?

Cumhuriyet savcılığına ihbar edilen kişiler mahkemeye getirilmezse, polis merkezine ifade verirler. Şüpheliler, yani Cumhuriyet savcılığına ihbar edilen kişiler ifadelerini verdikten sonra, ifadeleri Cumhuriyet savcılığı tarafından incelenir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort